Filistin ve İşgal Altındaki Arap Toprakları Birimi, üçlü işbirliği mekanizması toplantısını gerçekleştirdi. Üçlü İşbirliği Mekanizması Toplantısı Arap Birliğine bağlı Filistin ve İşgal Altındaki Arap Toprakları Biriminden yapılan açıklamaya göre, üçlü işbirliği mekanizması telekonferans aracılığıyla bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıya Arap Birliği, Afrika Birliği ve İİT’den önemli isimler katıldı. 2025 Yılına Yönelik Eylem Planı Toplantıda, üçlü mekanizmanın…
Filistin ve İşgal Altındaki Arap Toprakları Birimi, üçlü işbirliği mekanizması toplantısını gerçekleştirdi.
Arap Birliğine bağlı Filistin ve İşgal Altındaki Arap Toprakları Biriminden yapılan açıklamaya göre, üçlü işbirliği mekanizması telekonferans aracılığıyla bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıya Arap Birliği, Afrika Birliği ve İİT’den önemli isimler katıldı.
Toplantıda, üçlü mekanizmanın 2025 yılında siyasi, ekonomik, insani, kültürel alanlardaki faaliyetlerine ilişkin eylem planı ele alındı. Plan kapsamında yer alan faaliyetlerin onaylandığı ve her yıl çeşitli alanlarda uygulanacağı bildirildi.
Açıklamada, uluslararası arenada Filistin meselesine destek verilmesi ve Arap, İslam ve Afrika ülkelerinin tutumlarının koordine edilmesi vurgulandı. Üç örgütün üye ülkelerinde Filistin’e ve Filistin halkının mücadelesine destek vermek amacıyla ortak etkinliklerin düzenleneceği belirtildi.
İİT, Arap Birliği ve Afrika Birliği’nin, Filistin davasını desteklemek amacıyla 11 Kasım’da Riyad’da üçlü işbirliği mekanizmasını kurmaya yönelik belgeyi imzaladığı hatırlatıldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]