Yeşil Dönüşüm Hız Kazanıyor Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Dünya Bankası işbirliğiyle gerçekleştirilen KOSGEB Yeşil Sanayi Destek Programı’nı duyurdu. Bakan Kacır, bu program kapsamında **KOBİ’lere 250 milyon dolarlık destek** sağlandığını belirtti. Yenilenebilir Enerji Kapasitesi Artacak Bakan Kacır, yapılan paylaşımda ayrıca **”Yenilebilir enerji kapasitesini yükseltmeye devam edeceklerini”** ifade etti. “Sanayi KOBİ’lerinin…
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Dünya Bankası işbirliğiyle gerçekleştirilen KOSGEB Yeşil Sanayi Destek Programı’nı duyurdu. Bakan Kacır, bu program kapsamında **KOBİ’lere 250 milyon dolarlık destek** sağlandığını belirtti.
Bakan Kacır, yapılan paylaşımda ayrıca **”Yenilebilir enerji kapasitesini yükseltmeye devam edeceklerini”** ifade etti. “Sanayi KOBİ’lerinin Güneş Enerjisi Yatırımlarının Desteklenmesi” ve “Sanayide Temiz ve Döngüsel Ekonomi” projeleri için 3 bin 456 proje başvurusu alındığını bildirdi.
Bakan Kacır, bugüne kadar **761 işletmeye 2 milyar liradan fazla ödeme yapıldığını** açıkladı. Yeşil dönüşümü desteklemeye, sanayide döngüsel ekonomi ve yenilebilir enerji kapasitesini artırmaya devam edeceklerini belirtti.
Bu adımlar, Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda yeşil ve temiz enerji alanında atılan önemli adımlar olarak dikkat çekiyor. Bakan Kacır’ın açıklamaları, ülke ekonomisinin geleceğine yönelik umut verici gelişmelerin habercisi niteliğinde.
Reklam & İşbirliği: [email protected]